ماده شیمیایی آزمایشگاهی پلی اتیلن گلایکول ۶۰۰۰ (Polyethylene glycol 6000) از جمله مواد شیمیایی تولید شده توسط شرکت مرک از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی از دایا اکسیر را بخوانید.

توضیحات پلی اتیلن گلایکول ۶۰۰۰ (Polyethylene glycol 6000)

پلی اتیلن گلیکول ۶۰۰۰ با فرمول HO(C₂H₄O)nH پلیمر تراکمی آب و اتیلن اکسید است که این پلیمرها مهمترین نوع تجاری پلی اترها هستند. عددی که اغلب اوقات در کنار نام پلی اتیلن گلیکول ها می آید نشان دهنده متوسط جرم مولکولی آنها می باشد. ترکیبات PEGبا جرم مولکولی پایین (تا ۷۰۰) مایعات بی رنگ، بی بو، ویسکوز با نقطه ذوب حدود ۱۰– درجه سانتیگراد (دی اتیلن گلایکول) بوده در حالیکه ترکیبات پلیمریزه شده با جرم مولکولی بیشتر از ۱۰۰۰ جامدات واکسی شکل با نقطه ذوب تا حدود C ˚۶۷ (برای ۱۸۰ =n) می باشند.

PEG 6000 جامدی واکسی شکل با نقطه ذوبی حدود ۶۰ درجه سانتی گراد است. PEG ها در آب، متانول، بنزن و دی کلرومتان محلول و در دی اتیل اتر و هگزان نامحلولند.

کاربردهای پلی اتیلن گلایکول ۶۰۰۰

پلی اتیلن گلایکول ۶۰۰۰ غیر سمی، بی بو، خنثی، روان کننده، غیرفرار و ضد سوزش بوده و دارای کاربردهای صنعتی متنوعی نظیر کاربرد در چسب ها، سرامیک، خمیر و کاغذ، آبکاری فلزات، روان سازها، کشاورزی و شوینده ها و پاک کننده ها می باشند.

مشخصات پلی اتیلن گلایکول ۶۰۰۰

 

فروش ماده آزمایشگاهی

کمپانی سازنده

شرکت مرک Merck

نمایندگی فروش مرک                     

شرکت دایا اکسیر جم     

راهنمای مشخصات ماده آزمایشگاهی

نام محصول

Polyethylene glycol 6000

نام های مشابه

Polyglycol, Polyethylene oxide, Polyoxy ethylene, PEG 6000

Catalog No

۸۰۷۴۹۱

CAS Number

۲۵۳۲۲-۶۸-۳

فرمول شیمیایی

HO(C₂H₄O)nH

گرید ماده

for synthesis

شرایط نگهداری

Store below +30°C

بسته بندی

۱kg

نحوه خرید پلی اتیلن گلایکول ۶۰۰۰

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، آنتی بادی، محیط کشت، انواع محلول بافر و ماده آزمایشگاهی پلی اتیلن گلایکول ۶۰۰۰ (Polyethylene glycol 6000) با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید.

قیمت Polyethylene glycol 6000

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه مواد آزمایشگاهی شرکت سیگما آلدریچ، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

 

ماده پلی اتیلن گلایکول 6000 (Polyethylene glycol 6000) مرک

 

2 دیدگاه در خرید ماده پلی اتیلن گلایکول ۶۰۰۰ (Polyethylene glycol 6000) مرک

  1. محسن says:

    داخل سایتتون در مورد کمپانی مرک لاطلاعاتی دارین و همچنین جز این محصول محصولات دیگری هم از این کمپانی در سایت قرار گرفته.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!