یکی از محصولات موجود در سایت مرک مواد شیمیایی، ماده شیمیایی آزمایشگاهی پتاسیم یدید (Potassium iodide) میباشد که تولید شده توسط شرکت مرک از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی را از دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی  بخوانید.

فهرست مطالبی که در ادامه به آنها پرداخته شده است:

توضیحات پتاسیم یدید

این ماده دارای مشتقات فراوان است که با فرمول شیمیای KI شناخته می‌شود. این ترکیب شیمیایی از عناصر مختلف، نظیر ید و پتاسیم تشکیل شده است که دارای کاربردهای مختلف پزشکی، آزمایشگاهی و صنعتی است.KI به عنوان یک ترکیب شیمایی پرکاربرد دارای نام‌های مختلفی نظیر یدوپتاسیم، کالیمیدید، پتید و یدید پتاسیم است.

کاربرد پتاسیم یدید

پتاسیم یدید و آب اکسیژنه می‌تواندیک ترکیب متفاوت را ایجادکند. این ترکیب شیمایی ماده سودمند برای جلوگیری از تأثیر تشعشع رادیواکتیویدین بر روی غده‌های هورمونی بدن بوده و همچنین می‌تواند باعث تنظیم میزانید بدن فرد شود

در پزشکی می‌توان از ترکیب شیمایی فوق داروهای تیروئید را به صورت خوراکی تولید کرد. مشکلات تیروئیدی می‌تواند بنا به دلایل مختلف ایجاد شود و شامل کم کاری و پرکاری تیروئید است.

در مبحث آزمایشگاهی وجود ترکیب شیمایی KI می‌تواند در تیتراسیون هاییدومتری مفید باشد.

از دیگر کاربردهای این ترکیب شیمایی می‌توان به تولید ترکیبات ضدعفونی اشاره کرد.

مشخصات پتاسیم یدید

کاتالوگ نامبر۱.۰۵۰۴۳
نام لاتین Potassium iodide
نام فارسیپتاسیم یدید
Cas no۷۶۸۱-۱۱-۰
فرمول شیمیاییKI
گرید ماده for analysis EMSURE® ISO,Reag. Ph Eur
وزن مولکولی۱۶۶.۰۰
شرایط نگهداری۲-۳۰°C

نحوه خرید KI

شرکت دایا اکسیر نمایندگی شرکت مرک در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، ماده پتاسیم یدید با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با شرکت دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی  تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن کاتالوگ نامبر ماده درخواستی، اقدام به ثبت سفارش نمایید. ضمنا امکان خرید از فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی  نیز فراهم میباشد.

تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آن ها به صورت زیر می باشد.

  •  کالاهای موجود در انبار  ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری
  • کالاهای وارداتی ۱ الی ۲ ماه کاری

روش های ارسال کالا

  • مشتریان تهران: ارسال توسط پیک
  • مشتریان سایر شهرها: ارسال توسط شرکت های حمل و نقل کالا

قیمت KI

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه مواد شیمیایی مرک، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت مواد شیمیایی خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد. لطفا جهت دریافت قیمت از طریق راههای ارتباطی با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل نمایید.

پتاسیم یدید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!