واردات محصولات سیگما آلدریچ در هر کشوری توسط شرکت‌های بین المللی واردات و فروش مواد شیمیایی که مجوزهای بین المللی و داخلی این کار را اخذ کرده‌اند، انجام می‌شود. سیگما آلدریچ یک شرکت آمریکایی تولید مواد شیمیایی و آزمایشگاهی است که دارای نمایندگی و دفاتر فروش خود در سراسر دنیا است. در بعضی از کشورها از جمله ایران که امکان راه اندازی دفاتر فروش ندارد، شرکت‌های وارد کننده و توزیع کننده در داخل این کار را انجام می‌دهند. نمایندگی رسمی واردات محصولات سیگما آلدریچ در ایران شرکت دایا اکسیر  است. این شرکت دارای بهترین نیروهای فروش و نیروهای پشتیبانی و خدمات پس از فروش است که بعد از فروش این محصولات هیچگاه مشتریان را تنها نمی‌گذارد. نیروهای فروش و پشتیبانی این شرکت کاملا مجرب و کارآزموده هستند و موفق به گذراندن دوره‌های حرفه‌ای و قبولی در این دوره‌ها و کلاس‌ها شده‌اند.

شرکت‌های واردات محصولات سیگما آلدریچ چه شرکت‌هایی هستند؟

شرکت‌های واردات شرکت‌هایی هستند که تجارت کالاها را بین شرکت‌های داخلی و خارجی تسهیل می‌کنند. به عبارت دیگر ، اینها شرکت‌هایی هستند که کالاهای بین المللی را خریداری می‌کنند و آنها را در داخل کشور به فروش می‌رسانند. برخی از شرکت‌های واردات کالاها  تنها آنها را وارد کشور می‌کنند و به شرکت‌های فروش کالا ارسال می‌کنند و دارای تیم فروش مجزا نیستند اما برخی دیگر مانند شرکت دایا اکسیر هم کار واردات محصولات شیمیایی و هم کار فروش آنها را هم انجام می‌دهند. تجارت صادرات و واردات در درجه اول برای گسترش مرزهای تجاری بین کشورهای مختلف انجام می‌شود که در آن چندین مدل تجاری وجود دارد. دقیقا مانند کسب و کارهای معمولی، شخصی که مجوز صادراتی / وارداتی را دارد می‌تواند کالاهای تولیدی خود را به مشتریان خود در خارج از کشور بفروشد، می‌تواند به عنوان واسطه بین تولید کننده محلی و خریدار خارج از کشور یا برعکس عمل کند و یا می‌تواند مستقیما اقدام به خرید کالاهای تولیدی در خارج از کشور کند و آنها را به فروش برساند. شرکت دایا اکسیر نمایندگی رسمی واردات محصولات سیگما آلدریچ در ایران است که آنها را از این شرکت می‌خرد و در ایران به فروش می‌رساند و توزیع می‌کند.

شرکت سیگما آلدریچ

یک شرکت‌ برای واردات محصولات سیگما آلدریچ چه مراحلی را باید رعایت کند؟

واردات محصولات سیگما آلدریچ به خرید این محصولات شیمیایی از شرکت سیگما آلدریچ اشاره دارد. بسته به سیاست وارداتی، الزامات قانونی و سیاست های گمرکی کشورهای مختلف، روش واردات از کشور به کشور دیگر متفاوت است. تقریبا در تمام کشورهای جهان واردات توسط دولت کنترل می‌شود. اهداف این کنترل‌ها استفاده صحیح از محدودیت‌های ارزی، حمایت از صنایع بومی و غیره است. واردات کالا باید رویه‌ای را طی کند. این روش شامل چندین مرحله است. مرحله اول معامله وارداتی، مانند سایر معاملات خرید و فروش، مربوط به انجام استعلام تجاری است. استعلام درخواستی کتبی از خریدار در نظر گرفته شده یا نماینده وی جهت کسب اطلاعات در مورد قیمت و شرایطی است که صادرکننده قادر به تهیه کالاها خواهد بود.

شرکت دایا اکسیر به عنوان نماینده رسمی واردات محصولات سیگما آلدریچ باید در استعلام کلیه جزئیات از قبیل کالاهای مورد نیاز، توضیحات آنها، شماره کاتالوگ یا درجه، اندازه، وزن و مقدار مورد نیاز خود را ذکر کند. به همین ترتیب، زمان و روش تحویل، روش بسته بندی، شرایط و ضوابط مربوط به پرداخت نیز باید مشخص شود. در پاسخ به این استعلام، شرکت وارد کننده سیگما آلدریچ سهمیه صادر کننده را دریافت می‌کند. نقل قول شامل جزئیات مربوط به کالاهای موجود، کیفیت آنها و غیره، قیمت عرضه کالاها و شرایط و ضوابط فروش است.

در فایل صوتی زیر می توانید بطور خلاصه در مورد ویژگی های یک شرکت واردکننده مواد شیمیایی سیگما گوش دهید:

یک شرکت‌ برای واردات محصولات سیگما آلدریچ چه قوانین و مقرراتی را باید رعایت کند؟

تجارت واردات در ایران طبق قانون واردات و صادرات کنترل می‌شود. شخص یا یک شرکت نمی‌تواند بدون مجوز واردات معتبر کالا را به ایران وارد کند. مجوز واردات ممکن است مجوز عمومی یا مجوز خاص باشد که تحت لیسانس عمومی کالاهای قابل حمل از هر کشوری امکان پذیر است، در حالی که یک مجوز خاص یا فردی مجاز به واردات فقط از کشورهای خاص است. شرکت دایا اکسیر توانسته به عنوان نمایندگی رسمی شرکت سیگما آلدریچ انواع مجوزهای لازم را برای واردات محصولات شیمیایی این کشور دریافت کند و سال‌ها مشغول کار واردات و فروش مواد شیمیایی و آزمایشگاهی این برند و دیگر برندهای مطرح و بین المللی تولید کننده در این زمینه است. هر دولتی در هر کشوری سیاست‌های سالانه واردات و صادرات خود را اعلام می‌کند و شرکت‌های صادر کننده و وارد کننده باید این قوانین و مقررات را رعایت کنند. هر شرکت وارد کننده ابتدا باید بفهمد آیا می‌تواند کالاهای مورد نظر خود را از شرکت صادر کننده بخرد یا خیر و چه مقدار از کالای خاصی را می‌تواند تحت پوشش قوانین و مقررات اعلام شده، وارد کند.

محصولات سیگما آلدریچ

مهمترین دلایل فعالیت شرکت‌های واردات محصولات سیگما آلدریچ چیست؟

یکی از مهمترین دلایل فعالیت شرکت دایا اکسیر برای واردات محصولات سیگما آلدریچ این است این نوع محصولات را در کشور برای مشتریان و صنایع مختلف قابل دسترس کند. چون به دلایل مختلف از جمله تحریم‌های آمریکا، امکان نقل و انتقال مالی و فروش محصولات شرکت‌های آمریکایی و اروپایی سخت و تقریبا غیر ممکن شده است و خرید این محصولات از این شرکت‌ها و برای صنایع داخل ایران به صورت مستقیم مقرون به صرفه نیست. شرکت دایا اکسیر کلیه مجوزهای قانونی بین المللی و داخلی را برای واردات محصولات سیگما آلدریچ و فروش آنها در داخل کشور را اخذ کرده و می‌تواند آنها را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای مشتریان داخلی به فروش برساند. از طرفی کشورها معمولا کالاها و خدماتی را صادر می‌کنند که می‌توانند ارزان قیمت تولید کنند و کالاهایی را که با کارایی بیشتری در جایی دیگر تولید می‌شوند، وارد کنند. چه چیزی باعث می شود که یک محصول نسبت به دیگر کشورها ارزان تر باشد؟ دو عامل: منابع و فناوری. در ایران امکان تولید محصولات شیمیایی و آزمایشگاهی با این کیفیت و تنوع محصولات برندهای معتبر بین المللی تولید کننده از جمله سیگما آلدریچ وجود ندارد و این باعث تاسیس و راه اندازی شرکت‌هایی برای واردات و فروش آنها در داخل کشور می‌شود.

2 دیدگاه در واردات محصولات سیگما آلدریچ توسط چه شرکت‌هایی انجام می‌شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!