یکی از محصولات موجود در برند مرک ، ماده شیمیایی آزمایشگاهی منگنز دی‌ اکسید (Manganese(IV) oxide) میباشد که تولید شده توسط شرکت مرک از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی را از دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران بخوانید.

توضیحات منگنز دی‌ اکسید

منگنز دی اکسید ماده ای معدنی است، که شکل ظاهری آن مشکی مایل به قهوه‌ای رنگ است. و در صنایع مختلف از جمله فولاد سازی،کود کشاورزی،شیشه سازی،رنگ سازی و باتری سازی کاربرد دارد. منگنز (IV) اکسید یا همان منگنز دی اکسید یک ترکیب معدنی با فرمول MnO2  است. منگنز دی اکسید آلفا تمایل بسیاری به عنوان کاتد در باتری‌های لیتیوم یونی وجود دارد.

کاربرد منگنز دی‌ اکسید

منگنز دی‌ اکسید می تواند به عنوان یک عامل اکسید کننده برای اکسیداسیون موارد زیر استفاده شود:

الکل های آلیلیک به α، β-اتیلن آلدئیدها، یا کتون ها.

الکل های پروپارژیلیک به آلدئیدهای آلکینیک یا کتون ها.

الکل های بنزیلی و هتروسیکلیک به آلدئیدهای آروماتیک مزدوج یا کتون ها.

منگنز دی‌ اکسید همچنین می تواند برای سنتز اگزازولین های جایگزین شده از آلدوکسیم ها از طریق تشکیل اکسید نیتریل استفاده شود. الکل‌های حلقوی و غیرحلقه‌ای غیرفعال شده با استفاده از منگنز دی‌ اکسید استوکیومتری و کاتالیزور روتنیم به آنالوگ‌های کتون اکسید می‌شوند.

همچنین در صنایع کود سازی عمدتا از خرید منگنز دی‌ اکسید استفاده میگردد که با توجه به کمبود این ماده از دی اکسید آن استفاده مینمایند. در صنایع دیگری مثل شیشه سازی ، کبریت سازی و رنگ سازی و همچنین ساخت آجرهای رنگی و صنایع باتری سازی از منگنز دی اکسید استفاده میشود.

مشخصات منگنز دی‌ اکسید

کاتالوگ نامبر۸.۰۵۹۵۸
نام لاتین Manganese(IV) oxide
نام فارسیمنگنز دی‌اکسید
نام مشابهManganese(IV) oxide, Manganese dioxide, Pyrolusite
Cas no۱۳۱۳-۱۳-۹
فرمول شیمیاییMnO2
گرید ماده(precipitated active) for synthesis
وزن مولکولی۸۶.۹۴
شرایط نگهداری۲-۳۰°C

نحوه خرید منگنز دی‌ اکسید

شرکت دایا اکسیر نمایندگی شرکت مرک در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، ماده منگنز دی اکسید با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با شرکت دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی  تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن کاتالوگ نامبر ماده درخواستی، اقدام به ثبت سفارش نمایید. ضمنا امکان خرید اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی نیز فراهم میباشد.

تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آن ها به صورت زیر می باشد.

  •  کالاهای موجود در انبار  ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری
  • کالاهای وارداتی ۱ الی ۲ ماه کاری

روش های ارسال کالا

  • مشتریان تهران: ارسال توسط پیک
  • مشتریان سایر شهرها: ارسال توسط شرکت های حمل و نقل کالا

قیمت منگنز دی‌ اکسید

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه مواد شیمیایی مرک، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت مواد شیمیایی خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد. لطفا جهت دریافت قیمت از طریق راههای ارتباطی با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل نمایید.

کاربرد منگنز دی اکسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!