محیط کشت ویولت رد بایل آگار VRB (Violet Red Bile Lactose agar) از جمله محیط کشت های تولید شده توسط شرکت مرک از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی و محیط کشت میکروبی در جهان است. در این مطلب کاربرد، مشخصات دقیق و نحوه خرید این محیط کشت از دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی  را بخوانید.

توضیحات محیط کشت ویولت رد بایل آگار

محیط کشت ویولت رد بایل آگار که به نام های VRBDو VRBG agar نیز شناخته می شود، یک محیط کشت انتخابی است. محیط کشت VRBD حاوی مقادیری پپتون، گلوکز، سدیم کلرید و عصاره مخمر است. باکتری های انتروباکتریاسه با تخمیر گلوکز توسط نوترال رد و دکستروز باعث اسیدی شدن محیط کشت شده و رنگ آن را تغییر می دهد.

کاربرد محیط کشت ویولت رد بایل آگار

محیط کشت Violet Red Bile Agar یک ماده انتخابی است که برای شناسایی و برشماری میکروارگانیسم های کلی فرم تخمیر لاکتوز استفاده می شود.

مشخصات محیط کشت ویولت رد بایل آگار

نام لاتینVRB (Violet Red Bile Lactose) agar
نام فارسیمحیط کشت محیط کشت ویولت رد بایل آگار
برند های موجود مرک - کیولب
بسته بندی۱۰۰ گرم – ۵۰۰ گرم

خرید Violet Red Bile Lactose agar

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، محیط کشت ویولت رد بایل آگار با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید.همچنین برای مشاهده لیست محصولات محیط کشت به سایت دایا اکسیر دسته محصولات مراجعه نمایید.

قیمت Violet Red Bile Lactose agar

دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران و نمایندگی شرکت مرک، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت محیط کشت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

ویولت رد بایل آگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!