محیط کشت رز بنگال آگار (Rose-Bengal Chloramphenicol Agar (RBC)) از جمله محیط کشت های تولید شده توسط شرکت مرک از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی و محیط کشت میکروبی در جهان است. در این مطلب کاربرد، مشخصات دقیق و نحوه خرید این محیط کشت از دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی  را بخوانید.

توضیحات محیط کشت رز بنگال آگار

محیط کشت رز بنگال آگار یک محیط کشت اختصاصی است. این محیط کشت مبتنی بر آگار است و حساس به دما است. این محیط متشکل از ترکیبی از مواد معدنی و آلی است و به رنگ قرمز تا صورتی است و بویی شبیه پپتون دارد، زیرا دارای مقادیری پپتون مایکولوژی میباشد. همچنین محیطی مغذی است، زیرا درصد زیادی از افزودنی‌های محیط کشت، گلوکز میباشد.

کاربرد محیط کشت رز بنگال آگار

از این محیط کشت برای شمارش انواع مخمرها و مولدها در مواد غذایی مخصوصا مواد غذایی پروتئینی استفاده می‌شود. همچنین از این محیط کشت به عنوان ماده ای برای انجام آنالیزها استفاده میشود.

مشخصات محیط کشت رز بنگال آگار

نام لاتین Rose-Bengal Chloramphenicol Agar (RBC)
نام فارسیرز بنگال آگار
برند های موجودمرک - کیولب
بسته بندی۱۰۰ گرم – ۵۰۰ گرم

خرید محیط کشت RBC

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، محیط کشت رز بنگال آگار با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید.همچنین برای مشاهده لیست محصولات محیط کشت به سایت دایا اکسیر دسته محصولات مراجعه نمایید.

قیمت محیط کشت RBC

دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران و نمایندگی شرکت مرک، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت محیط کشت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

محیط کشت رز بنگال آگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!