محیط کشت تریپتیک سوی براث  Tryptic Soy Broth (TSB) از جمله محیط کشت های تولید شده توسط شرکت مرک از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی و محیط کشت در جهان است. در این مطلب کاربرد، مشخصات دقیق و نحوه خرید این محیط کشت از دایا اکسیر خرید مواد شیمیایی  را بخوانید.

توضیحات تریپتیک سوی براث

محیط کشت تریپتیک سوی براث یا تریپتیکاز سویا براث، که اغلب به‌اختصار TSB نامیده می‌شود، یک محیط غیر انتخابی و عمومی است که از رشد طیف وسیعی از میکروارگانیسم‌ها پشتیبانی می‌کند. محیط کشت TSB می‌تواند برای انواع کاربردها از جمله ذخیره‌سازی کشت، شمارش و جداسازی میکروارگانیسم‌ها استفاده شود.

کاربرد تریپتیک سوی براث

  • یک محیط پیچیده برای کشت و جداسازی طیف وسیعی از باکتری‌ها، مخمرها و کپک‌ها است.
  • با تعیین کل تعداد میکروارگانیسم‌های هوازی میکروبی روی سطوح خشک و ضدعفونی شده و پرسنل در اتاق‌های ایزوله کاربرد خود را در نظارت بر محیط پیدا کرده است.
  • فرمولاسیون محیط کشت تریپتیک سوی براث ترکیبی از کازئین و پپتون‌های سویا است که نیتروژن آلی، به‌ویژه آمینواسیدها و پپتیدهای با زنجیره طولانی‌تر را تأمین می‌کند. سدیم کلرید تعادل اسمزی را حفظ می‌کند
  • محیط براث مطابق با توصیه‌های “راهنمای آسپتیک ” FDA در خطوط تولید آسپتیک به‌منظور آزمایش پر کردن مناسب محیط کشت
  •  TSB برای جداسازی و کشت طیف وسیعی از میکروارگانیسم‌ها از مواد مختلف مناسب است و در کنترل کیفیت محصولات دارویی استفاده می‌شود.

مشخصات تریپتیک سوی براث

نام لاتین Tryptic Soy Broth (TSB)
نام فارسی تریپتیک سوی براث
نام برندمرک - کیولب
بسته بندی۱۰۰ گرم - ۵۰۰ گرم

خرید TSB

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، محیط کشت تریپتیک سوی براث با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید.

قیمت TSB

دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران و نمایندگی شرکت مرک، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت محیط کشت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

 

تریپتیک سوی براث

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!