ماده شیمیایی آزمایشگاهی فاکتور رشد وی ای جی اف (VEGF) از جمله مواد شیمیایی تولید شده توسط شرکت سیگما آلدریچ از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی از دایا اکسیر را بخوانید.

توضیحات فاکتور رشد وی ای جی اف (VEGF)

فاکتور رشد اندوتلیال عروق وی ای جی اف VEGFسیگما آلدریچ، به عنوان واسکولوتروپین شناخته شده است که یک عامل رشد آنژیوژنیک است که در مقابل گرما و اسید پایدار است. VEGF ها رشد سلول اندوتلیال، آنژیوژنز و نفوذ پذیری مویرگی را تحریک می کنند. فاکتور رشد وی ای جی اف VEGF یک ترشح homodimeric است و وابسته به گلیکوپروتئین ۱ که دارای یک نقطه ایزوالکتریک ۸.۵ است.

وی ای جی اف VEGF باعث رشد سلولهای اندوتلیال جدا شده از قشر غده فوق کلیه، قشر مغزی، آئورت جنین و بالغ و ورید ناف مردانه می شود. خصوصیات سلول های  هدف VEGF محدود به سلولهای اندوتلیال عروقی است. VEGF هیچ اثر متفاوتی بر روی سلول های اندوتلیال قرنیه، سلول های عضلانی ، فیبروبلاست های BHK-12، کراتینوسیت ها، سلول های سارکوم انسانی یا سلول های اپیتلیال لنز ندارد.

انواع سلول های تومور انسان شامل سلول های سارکوم و سلول های سرطانی نشان می دهد که یک رونوشت RNA 3.7 کیلوبایت است که با پروب VEGF در یک بلوک شمالی متصل می شود. سارکوم موش ۱۸۰ سلول MRNA VEGF را نشان میدهد  و یک میتژن VEGF مانند را ترشح می کند.

کاربردهای فاکتور رشد وی ای جی اف

کاربرد پروتئین نوترکیب و فاکتور رشد وی ای جی اف VEGF به عنوان یک عامل درمانی در اختلالات مقاوم در برابر درمان که موجب تسهیل رشد سلول اندوتلیال میگردد، می باشد.

مشخصات فاکتور رشد وی ای جی اف

 

فروش ماده آزمایشگاهی

کمپانی سازنده

 شرکت سیگما آلدریچ Sigma Aldrich

نمایندگی فروش سیگما آلدریچ                     

شرکت دایا اکسیر جم     

راهنمای مشخصات ماده آزمایشگاهی

نام محصول

Vascular Endothelial Growth Factor human

نام های مشابه

VEGF

Catalog No

V7259

CAS Number

۱۲۷۴۶۴-۶۰-۲

گرید ماده

suitable for cell culture

شرایط نگهداری

۲۰°C-

بسته بندی

۱۰UG

نحوه خرید فاکتور رشد وی ای جی اف

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، آنتی بادی، محیط کشت، انواع محلول بافر و ماده آزمایشگاهی فاکتور رشد وی ای جی اف (VEGF) با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید.

قیمت VEGF

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه مواد آزمایشگاهی شرکت سیگما آلدریچ، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

 

فاکتور رشد وی ای جی اف (VEGF) سیگما آلدریچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!