محیط کشت برلیانت گرین آگار (Brilliant-Green Phenol-Red Lactose Sucrose (BPLS) Agar) از جمله محیط کشت های تولید شده توسط شرکت مرک از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی و محیط کشت میکروبی در جهان است. در این مطلب کاربرد، مشخصات دقیق و نحوه خرید این محیط کشت از دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی  را بخوانید.

توضیحات محیط کشت برلیانت گرین آگار

محیط کشت برلیانت گرین آگار Brilliant Green Agar به عنوان یک ماده اولیه آبکاری برای جداسازی گونه های سالمونلا توصیه می شود. این محیط کشت مانند سایر انواع محیط کشت های دیگر با توجه به ویژگی هایی که دارد می تواند برای یک محیط و یک آزمایش محیطی مناسب باشد . این محیط کشت ابتدا توسط Kristensen و همکاران به عنوان یک محیط جداسازی انتخابی برای گونه های سالمونلا توصیف شد.کافمن فرمول خود را اصلاح کرد تا یک محیط آبکاری بسیار انتخابی و قوی تر را برای جداسازی و شناسایی سالمونلا از مواد پاتولوژیک و محصولات غذایی و لبنی ایجاد کند.

کاربرد محیط کشت برلیانت گرین آگار

  • این محیط کشت یک محیط انتخابی و افتراقی برای جداسازی گونه های سالمونلا از نمونه های بالینی است.
  • محیط کشت برلیانت گرین آگار توسط APHA FDA توصیه می شود
  •  این محیط در آزمایش نمونه های بالینی استفاده می شود.
  • تلقیح سنگین و نمونه های به شدت آلوده به دلیل انتخاب فوق العاده این محیط قابل تجزیه و تحلیل است.
  • Brilliant Green Agar  در آزمایش محدودیت میکروبی و همراه با نووبیوسین برای آزمایش محصولات غذایی و دارویی استفاده می شود.

مشخصات محیط کشت برلیانت گرین آگار

نام لاتینBrilliant-Green Phenol-Red Lactose Sucrose (BPLS) Agar
نام فارسیمحیط کشت برلیانت گرین آگار
برندهای موجودمرک - کیولب
بسته بندی۱۰۰ گرم- ۵۰۰ گرم

خرید محیط کشت برلیانت گرین آگار

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، محیط کشت برلیانت گرین آگار با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید.همچنین برای مشاهده لیست محصولات محیط کشت به سایت دایا اکسیر دسته محصولات مراجعه نمایید.

قیمت محیط کشت BPLS Agar

دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران و نمایندگی شرکت مرک، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت محیط کشت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

محیط کشت برلیانت گرین آگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!