محیط کشت برد پارکر آگار (GranuCult® Baird-Parker agar (base)) از جمله محیط کشت های تولید شده توسط شرکت مرک از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی و محیط کشت میکروبی در جهان است. در این مطلب کاربرد، مشخصات دقیق و نحوه خرید این محیط کشت از دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی  را بخوانید.

توضیحات محیط کشت برد پارکر آگار

محیط کشت برد پارکر آگار توسط برد پارکر و همکارانش از فرمول تلوریت-گلیسین ساخته شد. به عنوان یک محیط انتخابی و تشخیصی برای جداسازی و برشمردن استافیلوکوک های کواگولاز مثبت در غذاهاست.

کاربرد محیط کشت برد پارکر آگار

این محیط برای جداسازی و شمارش استافیلوکوک ها در مواد غذایی و سایر مواد بکار می رود. زیرا امکان تمایز مناسب گونه های مثبت کواگولاز را فراهم می کند. سبب می شود که گونه های مثبت همبستگی بالایی بین آزمایش کوآگولاز و وجود منطقه ای واضح در لیپولیز را به وجود بیاورند.

مشخصات محیط کشت برد پارکر آگار

نام لاتینGranuCult® Baird-Parker agar (base)
نام فارسیبرد پارکر آگار
برندهای موجودمرک - کیولب
بسته بندی۱۰۰ گرم – ۵۰۰ گرم

خرید محیط کشت GranuCult® Baird-Parker agar

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، محیط کشت برد پارکر آگار با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید.همچنین برای مشاهده لیست محصولات محیط کشت به سایت دایا اکسیر دسته محصولات مراجعه نمایید.

قیمت محیط کشت GranuCult® Baird-Parker agar

دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران و نمایندگی شرکت مرک، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت محیط کشت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

برد پارکر آگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!