محیط کشت اوره براث (Urea broth) از جمله محیط کشت های تولید شده توسط شرکت مرک از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی و محیط کشت میکروبی در جهان است. در این مطلب کاربرد، مشخصات دقیق و نحوه خرید این محیط کشت از دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی  را بخوانید.

فهرست مطالبی که در ادامه به آنها پرداخته شده است:

توضیحات اوره براث

محیط کشت اوره براث یک محیط کشت بسیار حساس است که برای تشخیص سریع فعالیت اوره آز توسط میکروارگانیسم ها مورد استفاده قرار می گیرد. اساس تست اوره آز برای تعیین ارگانیسم هایی است که توانایی هیدرولیز اوره را به دو مولکول آمونیاک توسط آنزیم اوره آز (اوره آمیدوهیدرولاز) می دهد که باعث قلیایی شدن محیط می شود. این افزایش قلیایی با استفاده از فنل قرمز به عنوان شاخص pH با تغییر رنگ از نارنجی تا قرمز به صورتی روشن مشخص می شود.

کاربرد اوره براث

این محیط کشت برای تشخیص سریع و حساس اوره ساخته شده است و با استفاده از کاهش pH  بافر مونوپتاسیم فسفات و دی سدیم فسفات در غلظت های بسیار پایین کوچکترین میزان قلیایی را تشخیص می دهد. عصاره مخمر به عنوان یک منبع مواد مغذی، کربن و نیتروژن برای آن دسته از ارگانیزم هایی است که قادر به استفاده از آمونیاک به عنوان منبع نیتروژن نیستند.

در این محیط کشت چندین فرمول مختلف برای تعیین واکنش اوره یک میکروارگانیسم وجود دارد. برای تولید کنندگان قوی اوره آز مانند گونه های پروتئوس و اوراسیا وجود دارد و برای تولید کنندگان ضعیف اوره آزی مانند کلبسیلا پنمونیه اوره براث وجود دارد.
علاوه بر این ارگانیسم ها این محیط کشت در شناسایی قارچ های مخمر و قارچ های رشته ای کمک می کند.

مشخصات اوره براث

نام لاتین Urea broth
نام فارسیاوره براث
برند های موجودمرک - کیولب
بسته بندی۱۰۰ گرم - ۵۰۰ گرم

خرید اوره براث

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، محیط کشت اوره براث با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید.همچنین برای مشاهده لیست محصولات محیط کشت به سایت دایا اکسیر دسته محصولات مراجعه نمایید.

قیمت اوره براث

دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران و نمایندگی شرکت مرک، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت محیط کشت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

کاربرد های اوره براث

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!