ماده آزمایشگاهی سلولز استات (Cellulose acetate) یکی از ده ها محصول کمپانی سیگماآلدریچ است که در مطلب قصد داریم به جزئیات این ماده شیمیایی آزمایشگاهی پردازیم؛

سلولز استات (Cellulose acetate) چیست

این ماده یک پلیمر قابل تجزیه و سازگار با محیط زیست است که پلیمرهای مبتنی بر آن کاربردهای گسترده ای به عنوان ماتریس پایه در صنایع بیو دارویی دارند. استات سلولز در استون محلول است و می تواند به راحتی در نانوالیافش الکترواسپان شود.

کاربرد سلولز استات (Cellulose acetate)

از استات سلولز در ساخت میکروالکترود طلا برای اندازه گیری مونوکلرامین الکتروشیمیایی استفاده میگردد. غشای مبتنی بر سلولز استات در جداسازی سیستم های آبی و در فرآیند اسمز معکوس استفاده می شود. گزارش شده است که برای شیرین سازی آب دریا نیز استفاده می گردد. همچنین سلولز استات برای کپسوله سازی بیوسنسر استفاده میشود. از الیاف استات سلولز در تهیه ساختار نمدی نانوالیاف استات سلولز، استفاده میگردد.

 

نحوه خرید Cellulose acetate

دایا اکسیر اعلام مینماید که با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پروژه های تحقیقاتی Cellulose acetate با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است.

قیمت Cellulose acetate

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه مواد آزمایشگاهی سیگماآلدریچ آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی  به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

سلولز استات

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!