یکی از محصولات موجود در برند مرک، ماده شیمیایی آزمایشگاهی ستیل الکل  (Cetyl alcohol) میباشد که تولید شده توسط شرکت مرک از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی را از دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران بخوانید.

توضیحات ستیل الکل

ستیل الکل که همچنین به عنوان الکل ۱- هگزادکانول یا پالمیتیل نیز شناخته می شود  یک ماده رایج در انواع محصولات مراقبت شخصی و مواد آرایشی با فرمول شیمیایی C16H34O است. این ماده از روغن های گیاهی مانند روغن نخل یا نارگیل گرفته می شود. این مخلوط سفید و مومی شکل استیل الکل و استئاریل الکل، هر دو الکل چرب است. آنها در حیوانات و گیاهان مانند روغن نارگیل و نخل یافت می شوند. آنها همچنین می توانند در آزمایشگاه نیز ساخته شوند.

کاربرد ستیل الکل

  • ساخت آلکیل آمین ها
  • از بین برنده ی فوم
  • افزودنی روغن
  • مواد آرایشی بهداشتی

مشخصات ستیل الکل

کاتالوگ نامبر۸.۱۸۷۰۴
نام لاتین Cetyl alcohol
نام فارسیستیل الکل
نام مشابهCetyl alcohol, 1-Hexadecanol
Cas no۳۶۶۵۳-۸۲-۴
فرمول شیمیاییCH3(CH2)15OH
گرید مادهfor synthesis
وزن مولکولی۲۴۲.۴۴
شرایط نگهداری۲-۳۰°C

نحوه خرید ستیل الکل

شرکت دایا اکسیر نمایندگی شرکت مرک در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، ماده ستیل الکل با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با شرکت دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی  تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن کاتالوگ نامبر ماده درخواستی، اقدام به ثبت سفارش نمایید. ضمنا امکان خرید اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی نیز فراهم میباشد.

تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آن ها به صورت زیر می باشد.

  •  کالاهای موجود در انبار  ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری
  • کالاهای وارداتی ۱ الی ۲ ماه کاری

روش های ارسال کالا

  • مشتریان تهران: ارسال توسط پیک
  • مشتریان سایر شهرها: ارسال توسط شرکت های حمل و نقل کالا

قیمت Cetyl alcohol

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه مواد شیمیایی مرک، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت مواد شیمیایی خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد. لطفا جهت دریافت قیمت از طریق راههای ارتباطی با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل نمایید.

ستیل الکل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!