یکی از محصولات موجود در سایت مرک مواد شیمیایی، ماده شیمیایی آزمایشگاهی دی سدیم هیدروژن فسفات (di-Sodium hydrogen phosphate) میباشد که تولید شده توسط شرکت مرک از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی را از دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی  بخوانید.

توضیحات دی سدیم هیدروژن فسفات

دی سدیم هیدروژن فسفات یا دی سدیم فسفات ترکیبی معدنی است که هم به شکل غیرآبدار آن و هم به شکل هیدرات‌های ۲، ۷، ۸ و ۱۲ آبه مشاهده می‌شود. سدیم هیدروژن فسفات را می توان توسط خنثی سازی اسید فسفریک با هیدروکسید سدیم تولید کرد.

کاربرد دی سدیم هیدروژن فسفات

در صنایع غذایی بعنوان ماده افزودنی خوراکی برای نگهدارنده رطوبت بعنوان ماده شوینده، در خمیردندان ها و برای گرفتن سختی آب، استفاده می شود.

دی سدیم فسفات جهت تنظیمpH و جذب آب در محصولات غذایی از جمله انواع پنیرها، تغلیظ شیرو در تولید انواع ماکارونی کاربرد دارد.

از دی سدیم فسفات برای مصارف دارویی جهت تنظیم غلظت سرمی کلسیم، اثر بافری در تعادل اسید –باز، افزایش ترشح کلیوی یون H+ دفع انگل ها و داروهای ضد کرم سمی، قبل یا بعد از درمان با برخی از داروهای ضد کرم، تسهیل و جمع آوری مدفوع جهت آزمایش های انگلی استفاده می شود.

مشخصات دی سدیم هیدروژن فسفات

کاتالوگ نامبر۱.۰۶۵۸۵
نام لاتین di-Sodium hydrogen phosphate
نام فارسیدی سدیم هیدروژن فسفات
نام مشابهSodium phosphate dibasic, sec-Sodium phosphate, Disodium hydrogen phosphate, Disodium phosphate, Sodium hydrogenphosphate
Cas no۷۵۵۸-۷۹-۴
فرمول شیمیاییNa2HPO4
گرید مادهanhydrous, EMPROVE® ESSENTIAL, Ph. Eur., BP, JPE, USP, E 339
وزن مولکولی۱۴۱.۹۶
شرایط نگهداری۲-۳۰°C

نحوه خرید دی سدیم هیدروژن فسفات

شرکت دایا اکسیر نمایندگی شرکت مرک در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، ماده دی سدیم هیدروژن فسفات با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با شرکت دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی  تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن کاتالوگ نامبر ماده درخواستی، اقدام به ثبت سفارش نمایید. ضمنا امکان خرید از فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی  نیز فراهم میباشد.

تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آن ها به صورت زیر می باشد.

  •  کالاهای موجود در انبار  ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری
  • کالاهای وارداتی ۱ الی ۲ ماه کاری

روش های ارسال کالا

  • مشتریان تهران: ارسال توسط پیک
  • مشتریان سایر شهرها: ارسال توسط شرکت های حمل و نقل کالا

قیمت دی سدیم هیدروژن فسفات

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه مواد شیمیایی مرک، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت مواد شیمیایی خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد. لطفا جهت دریافت قیمت از طریق راههای ارتباطی با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل نمایید.

 

دی سدیم هیدروژن فسفات

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!