ماده شیمیایی آزمایشگاهی ترازودون هیدروکلراید(Trazodone hydrochloride) از جمله مواد شیمیایی تولید شده شرکت سیگماآلدریچ از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است .در این مطلب تمام کاربردها،مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی از دایا اکسیر را بخوانید؛

کاربرد ترازودون هیدروکلراید

داروی ضد افسردگی که فعالیت مسدود کننده های جذب سروتونین را تقویت می کند و دارای فعالیت کامل آگونیست گیرنده سروتونین ۵-HT2C است. این ماده به آگونیست ۱- (۳-کلروفنیل) پیپرازین گیرنده سروتونین ۵-HT1 متابولیزه می شود.

یادداشت آماده سازی
ترازودون هیدروکلراید در متانول با غلظت ۲۵ میلی گرم در میلی لیتر حل می شود و یک محلول شفاف و بی رنگ تولید می کند. همچنین با حرارت دهی در آب با غلظت ۵۰ میلی گرم در میلی لیتر حل می شود و یک محلول بی رنگ و مبهم تولید می کند. بعلاوه ، این محصول در DMSO یا در HCl 0.1 N (7.4 میلی گرم در میلی لیتر) محلول است. حلالیت در آب ۲-هیدروکسپروپیل-β-سیکلودکسترین ۴۵٪ (وزنی در برابر) ۳/۲۳ میلی گرم در میلی لیتر است. با این حال ، این ماده در سایر حلالهای آلی رایج عملاً نامحلول است. برای آزمایش HPLC ، محصول را می توان با مقدار ۲۵/۰ میلی گرم در میلی لیتر در ۵۰:۵۰ آب: متانول (v / v) حل کرد ، زیرا این نتایج از انحلال و اوج شکل بهتر از استفاده از محصول به عنوان محلول ۱ میلی گرم در میلی لیتر در آب است.

مشخصات ماده ترازودون هیدروکلراید

کاتالوگ نامبرT6154
نام لاتین Trazodone hydrochloride
نام فارسیترازودون هیدروکلراید
نام مشابه۲-[۳-[۴-(۳-Chlorophenyl)-1-piperazinyl]propyl]-1,2,4-triazolo[4,3-a]pyridin-3(2H)-one hydrochloride
Cas no۲۵۳۳۲-۳۹-۲
فرمول شیمیاییC19H22ClN5O · HCl
گرید ماده≥۹۹% (HPLC), powder
وزن مولکولی۴۰۸.۳۲ g/mol
شرایط نگهداریStore in cool place

نحوه خرید ترازودون هیدروکلراید

شرکت دایا اکسیر  با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پروژه های تحقیقاتی، ماده آزمایشگاهی سیگما آلدریچ ترازودون هیدروکلراید(Trazodone hydrochloride) با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است.

قیمت ترازودون هیدروکلراید

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه مواد آزمایشگاهی آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

خرید ماده ازمایشگاهی سیگما ترازودون هیدروکلراید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!