ماده آزمایشگاهی بتانین (Betanin (red beet extract diluted with dextrin از جمله مواد شیمیایی آزمایشگاهی تولید شده توسط شرکت سیگما آلدریچ از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی را از دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران بخوانید.

فهرست مطالبی که در ادامه به آنها پرداخته شده است:

توضیحات بتانین

این ماده یک رنگ خوراکی گلیکوزیدی قرمز و یک افزودنی غذایی است که از چغندر به دست می‌آید. رنگ آن وابسته به Ph  است و از دیگر منابع آنها شامل Opuntia cactus، برگ چغندر، و برگ‌های برخی گونه‌های گیاه تاج خروس میباشد. همچنین از نظر شیمیایی ماده ای با ثبات است و حتی در دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد هم فعالیت شیمیایی خود را انجام می دهد .

کاربردهای بتانین

بتانین به عنوان بلوک ساختمانی برای سنتز شیمیایی، افزودنی غذایی و در مطالعات تحلیلی مواد استفاده میشود. این ماده در نور و دماهای بالا مستعد تخریب است و هنگامی که خشک نگه داشته می شود، در برابر اکسیژن پایدار است.

مشخصات بتانین

کاتالوگ نامبر۹۰۱۲۶۶
نام لاتین Betanin (red beet extract diluted with dextrin)
نام فارسیبتانین
نام مشابهBetanidin 5-β-D-glucopyranoside
فرمول شیمیاییC24H26N2O13
گرید مادهpowder or crystals
وزن مولکولی۵۵۰.۴۷

فروش بتانین

شرکت دایا اکسیر نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، ماده بتانین با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس حاصل بفرمایید و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن شماره Cas مواد شیمیایی درخواستی، اقدام به ثبت سفارش نمایید.

تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آن ها به صورت زیر می باشد:

  •  کالاهای موجود در انبار  ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری
  • کالاهای وارداتی ۱ الی ۲ ماه کاری

روش های ارسال کالا

  • مشتریان تهران: ارسال توسط پیک
  • مشتریان سایر شهرها: ارسال توسط شرکت های حمل و نقل کالا

قیمت بتانین

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه محصولات شرکت سیگما آلدریچ، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد. لطفا جهت دریافت قیمت مواد شیمیایی آزمایشگاهی با دایا اکسیر فروش موادشیمیایی آزمایشگاهی  از طریق راههای ارتباطی با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل نمایید.

بتانین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!