ماده شیمیایی آزمایشگاهی γ-اینترفرون موش نوترکیب ( γ-Interferon, Mouse, Recombinant, E. coli) از جمله مواد شیمیایی تولید شده شرکت سیگماآلدریچ از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است .در این مطلب تمام کاربردها،مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی از دایا اکسیر را بخوانید؛

کاربرد γ-اینترفرون موش نوترکیب ( γ-Interferon, Mouse, Recombinant, E. coli)

نوترکیب ، γ-اینترفرون موش (γ-IFN) در E. coli به عنوان یک پلی پپتید منفرد و غیر گلیکوزیله حاوی ۱۳۴ اسید آمینه بیان می شود. با روشهای کروماتوگرافی خالص سازی می شود. IFN-γ یک سیتوکین نوع II است که توسط سلولهای فعال شده T و سلولهای کشنده طبیعی تولید می شود. این نقش مهمی در تنظیم سیستم ایمنی ایفا می کند و در القای بیان مولکول های سازگاری بافتی کلاس II در سلول هایی که به طور معمول آنها را بیان نمی کنند ، نقش دارد و در نتیجه بیماری خود ایمنی ایجاد می شود.

مشخصات ماده γ-اینترفرون موش نوترکیب ( γ-Interferon, Mouse, Recombinant, E. coli)

کاتالوگ نامبر۴۰۷۳۲۰
نام لاتین γ-Interferon, Mouse, Recombinant, E. coli
نام فارسیγ-اینترفرون موش نوترکیب
نام مشابهInterferon γ precursor, IFN-γ, rmIFN-γ
شرایط نگهداری-۲۰C

نحوه خرید γ-اینترفرون موش نوترکیب ( γ-Interferon, Mouse, Recombinant, E. coli)

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، ماده آزمایشگاهی γ-اینترفرون موش نوترکیب ( γ-Interferon, Mouse, Recombinant, E. coli) با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است.

قیمت γ-اینترفرون موش نوترکیب ( γ-Interferon, Mouse, Recombinant, E. coli)

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه مواد آزمایشگاهی شرکت سیگما آلدریچ، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

اینترفرون موش نوترکیب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!