ماده شیمیایی آزمایشگاهی آزیترومایسین (Azithromycin) از جمله مواد شیمیایی تولید شده شرکت سیگماآلدریچ از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است .در این مطلب تمام کاربردها،مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی از دایا اکسیر را بخوانید؛

 آزیترومایسین (Azithromycin) چیست

استانداردهای ثانویه دارویی برای استفاده در کنترل کیفیت ، آزمایشگاه ها و تولیدکنندگان داروخانه را با گزینه های مناسب و مقرون به صرفه ای برای تهیه استانداردهای کار داخلی فراهم می کند.

کاربرد آزیترومایسین (Azithromycin)

این استانداردهای ثانویه به عنوان مواد مرجع معتبر واجد شرایط هستند. اینها برای استفاده در چندین برنامه تحلیلی از جمله آزمایش تست دارو ، توسعه روش دارو برای تجزیه و تحلیل کمی و کیفی ، آزمایش کنترل کیفیت مواد غذایی و نوشیدنی و سایر نیازهای کالیبراسیون مناسب هستند.
این ماده ممکن است به عنوان یک استاندارد مرجع دارویی برای تعیین آنالیز در نمونه های پلاسما / سرم و فرمولاسیون های دارویی با روش های مختلف کروماتوگرافی استفاده شود.

مشخصات ماده آزیترومایسین (Azithromycin)

کاتالوگ نامبرPHR1088
نام لاتین Azithromycin
نام فارسیآزیترومایسین
نام مشابهCP-62993, Azithromycin dihydrate, N-Methyl-11-aza-10-deoxo-10-dihydroerythromycin A
Cas no۱۱۷۷۷۲-۷۰-۰
فرمول شیمیاییC38H72N2O12 · ۲H2O
گرید مادهPharmaceutical Secondary Standard; Certified Reference Material
وزن مولکولی۷۸۵.۰۲
شرایط نگهداریدمای اتاق درجهت اطمینان -۲۰ °C

نحوه خرید Azithromycin

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، ماده آزمایشگاهی آزیترومایسین (Azithromycin) با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است.

 

قیمت Azithromycin

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه مواد آزمایشگاهی شرکت سیگما آلدریچ، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

 آزیترومایسین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!