ماده شیمیایی آزمایشگاهی ان-نیتروزودی اتیل آمین (N-Nitrosodiethylamine) از جمله مواد شیمیایی تولید شده توسط شرکت سیگما آلدریچ از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی از دایا اکسیر را بخوانید.

توضیحات ان-نیتروزودی اتیل آمین (N-Nitrosodiethylamine)

ماده N-Nitrosodiethylamine (NDEA)  یک عامل ایجاد سرطان کبد و عامل آسیب زننده به DNA  شناخته می شود و به عنوان استاندارد کالیبراسیون کروماتوگرافی گاز-مایع استفاده می شود.

کاربردهای ان-نیتروزودی اتیل آمین

این ماده عمدتا در دود تنباکو، آب، پنیر چدار، وعده های غذایی سرخ شده و بسیاری از نوشیدنی های الکلی وجود دارد. NDEA مسئول تغییرات در آنزیم های هسته مرتبط با ترمیم/تکثیر DNA است که باعث ایجاد تومورهای مختلف در همه گونه های جانوری می شود. اعضای هدف اصلی حفره بینی، نای، ریه، مری و کبد هستند.

همچنین مشخص شده است که NDEA بیوسنتز اسیدهای آمینه از جمله آرژنین و همچنین ترمیم آسیب DNA و حفظ ژنوم میتوکندری در مخمر را مختل می کند. این ماده به عنوان افزودنی بنزین و روان کننده، آنتی اکسیدان و تثبیت کننده برای مواد صنعتی استفاده می شود.

مشخصات ان-نیتروزودی اتیل آمین

 

کاتالوگ نامبرN0258
نام لاتین N-Nitrosodiethylamine
نام فارسیان-نیتروزودی اتیل آمین
نام مشابهDiethylnitrosamine
Cas No۵۵-۱۸-۵
فرمول شیمیایی(C2H5)2NNO
گرید مادهISOPAC®
وزن مولکولی۱۰۲.۱۴
شرایط نگهداریدمای اتاق

 

نحوه خرید ان-نیتروزودی اتیل آمین

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، آنتی بادی، محیط کشت، انواع محلول بافر و ماده آزمایشگاهی ان-نیتروزودی اتیل آمین (N-Nitrosodiethylamine) با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید.

قیمت N-Nitrosodiethylamine

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه مواد آزمایشگاهی شرکت سیگما آلدریچ، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

 

ان-نیتروزودی اتیل آمین (N-Nitrosodiethylamine) سیگما آلدریچ | دایا اکسیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!