ماده شیمیایی آزمایشگاهی ان آلفا-بنزوئیل-دی ال-آرژنین۴-نیتروانیلید هیدروکلراید (Nα-Benzoyl-DL-arginine 4-nitroanilide hydrochloride) از جمله مواد شیمیایی تولید شده توسط شرکت سیگما آلدریچ از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی از دایا اکسیر را بخوانید.

توضیحات ان آلفا-بنزوئیل-دی ال-آرژنین۴-نیتروانیلید هیدروکلراید (Nα-Benzoyl-DL-arginine 4-nitroanilide hydrochloride)

Nα-Benzoyl-DL-arginine 4-nitroanilide hydrochloride (DL-BAPNA) یک سوبسترای کروموژنیک برای آنزیم های پروتئولیتیک مانند تریپسین، آمیداز و بالتروبین است. هیدرولیز DL-BAPNA در پیوند بین آرژنین و قطعات p-nitroaniline باعث آزاد شدن کروموفور p-nitroaniline می شود که می تواند با آنالیز رنگ سنجی تشخیص داده شود.

کاربردهای ان آلفا بنزوئیل-دی ال-آرژنین۴-نیتروانیلید هیدروکلراید

Nα-Benzoyl-DL-arginine 4-nitroanilide hydrochloride به عنوان سوبسترا برای تریپسین و الاستاز در آنالیز آنزیم‌ها استفاده شده است.

مشخصات ان آلفا-بنزوئیل-دی ال-آرژنین۴-نیتروانیلید هیدروکلراید

 

کاتالوگ نامبرB4875
نام لاتین Nα-Benzoyl-DL-arginine 4-nitroanilide hydrochloride
نام فارسیان آلفا-بنزوئیل-دی ال-آرژنین۴-نیتروانیلید هیدروکلراید
نام مشابهBAPNA, Nα-Benzoyl-DL-arginine p-nitroanilide hydrochloride, BANI
Cas No۹۱۱-۷۷-۳
فرمول شیمیاییC19H22N6O4 · HCl
گرید ماده≥۹۸%
وزن مولکولی۴۳۴.۸۸
شرایط نگهداری−۲۰°C

 

نحوه خرید ان آلفا بنزوئیل-دی ال-آرژنین۴-نیتروانیلید هیدروکلراید

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، آنتی بادی، محیط کشت، انواع محلول بافر و ماده آزمایشگاهی ان آلفا-بنزوئیل-دی ال-آرژنین۴-نیتروانیلید هیدروکلراید (Nα-Benzoyl-DL-arginine 4-nitroanilide hydrochloride) با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید.

قیمت Nα-Benzoyl-DL-arginine 4-nitroanilide hydrochloride

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه مواد آزمایشگاهی شرکت سیگما آلدریچ، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

 

ان آلفا-بنزوئیل-دی ال-آرژنین4-نیتروانیلید هیدروکلراید (Nα-Benzoyl-DL-arginine 4-nitroanilide hydrochloride) سیگما آلدریچ | دایا اکسیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!