ماده شیمیایی آزمایشگاهی اسید مرکاپوتاندکانوئیک ۱۱ (۱۱-Mercaptoundecanoic acid) از جمله مواد شیمیایی تولید شده توسط شرکت سیگما آلدریچ از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب کاربرد، مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی از دایا اکسیر را بخوانید.

توضیحات اسید مرکاپوتاندکانوئیک ۱۱

اسید مرکاپوتاندکانوئیک ۱۱ به عنوان یک لایه تک لایه (SAM) استفاده می شود که دارای زنجیره آلکانی طولانی و کربوکسیل حاوی تیول است. MUA بسیار بسته بندی شده است و دارای تک لایه های خود سازماندهی شده است. این یک لیگاند پاسخگو به pH است که پراکندگی نانوذرات را در محیط های آب و حلال تسهیل می کند.

کاربردهای ماده اسید مرکاپوتاندکانوئیک ۱۱ (۱۱-Mercaptoundecanoic acid)

اسید مرکاپوتاندکانوئیک ۱۱ به عنوان یک لایه تک لایه (SAM) به عنوان یک رزونانس پلاسمون سطح یکپارچه میکروسیالی (SPR) برای تشخیص و تعیین کمی باکتری ها در تشخیص پزشکی استفاده می شود. همچنین از آن برای فعال سازی زیستی الکترودهای چاپ شده روی صفحه (SPGE) که برای تشخیص و تعیین میزان تب دنگی می باشد ، استفاده می شود. همچنین روی لایه های نانوذرات طلا (AuNPs) که از طریق گروه های تیول متصل شده اند ، که تک لایه تشکیل می دهد. MuA AuNPs که دارای خواص فلورسانس عالی می باشد که ممکن است برای تشخیص یون فلز در نمونه های سرم استفاده گردد.

مشخصات ماده ۱۱-Mercaptoundecanoic acid

 

کاتالوگ نامبر۴۵۰۵۶۱
نام لاتین ۱۱-Mercaptoundecanoic acid
نام فارسی۱۱-اسید مرکاپوتاندکانوئیک
نام مشابهMUA, MUDA
Cas no۷۱۳۱۰-۲۱-۹
فرمول شیمیاییHS(CH2)10CO2H
گرید ماده۹۵%
وزن مولکولی۲۱۸.۳۶
شرایط نگهداریدمای اتاق

 

نحوه خرید اسید مرکاپوتاندکانوئیک ۱۱

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، آنتی بادیAnti-CD8a (Mouse), clone 53-6.7 با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید.

قیمت ۱۱-Mercaptoundecanoic acid

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه مواد آزمایشگاهی شرکت سیگما آلدریچ، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

 

اسید مرکاپوتاندکانوئیک ۱۱ (11-Mercaptoundecanoic acid) سیگما آلدریچ | دایا اکسیر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!