ماده شیمیایی آزمایشگاهی استاندارد آمینو اسید (Amino Acid Standard) از جمله مواد شیمیایی تولید شده توسط شرکت سیگما آلدریچ از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی از دایا اکسیر را بخوانید.

استاندارد آمینو اسید (Amino Acid Standard) چیست؟

استاندارد اسید آمینه AAS18 سیگما آلدریچ شامل اجزای زیر می باشد:

L-Alanine, Ammonium chloride, L-Arginine, L-Aspartic acid, L-Cystine, L-Glutamic acid, Glycine, L-Histidine, L-Isoleucine, L-Leucine, L-Lysine, L-Methionine, L-Phenylalanine, L-Proline, L-Serine, L-Threonine, L-Tyrosine, L-Valine

کاربرد استاندارد آمینو اسید (Amino Acid Standard)

آمینو اسید ها از ترکیبات تشکیل دهنده پروتئین هستند و پروتئین ها ترکیباتی هستند که نقش اساسی در فعالیت بدن ایفا می کنند. اسید آمینه ها در حالت کلی به دو دسته ضروری و غیر ضروری تقسیم بندی می شوند. آمینو اسید های ضروری آنهایی هستند که بدن قادر به تولیدشان نیست و باید از منابع غذائی برای بدن تامین شوند. سنجش مقدار آمینو اسید ها در منبع غذائی و مکمل با استفاده از دستگاه دقیق و سریع HPLC در آزمایشگاه آنالیز دستگاهی می باشد. کاربرد استاندارد آمینو اسید در روش HPLC کروماتوگرافی مایع با عملکرد بالا وgas chromatography (GC) کروماتوگرافی گازی می باشد.

مشخصات استاندارد آمینو اسید

 

فروش ماده آزمایشگاهی

کمپانی سازنده

شرکت سیگما آلدریچ  Sigma Aldrich

نمایندگی sigma Aldrich

شرکت دایا اکسیر جم

راهنمای مشخصات ماده آزمایشگاهی

نام محصول

Amino Acid Standard

Catalog No

AAS18

گرید ماده آزمایشگاهی

analytical standard

شرایط نگهداری

۲-۸°C

بسته بندی

۵ML,10ML, 10X1ML, 5X5ML

نحوه خرید استاندارد آمینو اسید

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، آنتی بادی، محیط کشت، انواع محلول بافر و ماده آزمایشگاهی استاندارد آمینو اسید (Amino Acid Standard) با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید.

قیمت Amino Acid Standard

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه مواد آزمایشگاهی شرکت سیگما آلدریچ، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

 

ماده استاندارد آمینو اسید (Amino Acid Standard) سیگما آلدریچ | دایا اکسیر

2 دیدگاه در خرید ماده استاندارد آمینو اسید (Amino Acid Standard) سیگما آلدریچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!