آنتی بادی Anti-CD8a (Mouse), clone 53-6.7 تولید شده شرکت سیگما آلدریچ (Anti-CD8a (Mouse), clone 53-6.7 Antibody) از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب تمام کاربردها،مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی از دایا اکسیر را بخوانید؛

آنتی بادی Anti-CD8a (Mouse), clone 53-6.7 چیست؟

آنتی بادی ۵۳-۶.۷ با زیر واحد آلفای ۳۲-۳۴ کیلو دالتون CD8 ماوس ، معروف به CD8a یا CD8 آلفا ، واکنش نشان می دهد. CD8a می تواند یک همودیمر (CD8 آلفا آلفا) تشکیل دهد ، اما بیشتر به صورت هترو دایمر با زنجیره دوم شناخته شده به عنوان CD8b یا CD8 بتا بیان می شود.
CD8 به عنوان یک گیرنده مشترک در شناسایی آنتی ژن و فعال شدن سلول T متعاقب آن عمل می کند که با اتصال به گیرنده سلول T(TCR)، مولکول های گیرنده MHC کلاس I آنتی ژن ایجاد می شود. دامنه های سیتوپلاسمی CD8، سایت های اتصال برای تیروزین کیناز lck را فراهم می کند و همچنین وقایع سیگنالینگ داخل سلولی را که منجر به فعال شدن سلول T و توسعه عملکردهای سیتوتوکسیک می شود را تسهیل می کند.
سلولهای T سیتوتوکسیک CD8 + (CTL) نقش مهمی در ایجاد مرگ سلولی سلولهای توموری و همچنین سلولهای آلوده به ویروس ، باکتری یا انگلی دارند. آنتی بادی ۵۳-۶.۷ به طور گسترده ای به عنوان مارکر فنوتیپی برای بیان CD8a موش در سلول های سیتوتوکسیک T، تیموسیتها همچنین سلول های خاصی که TCR را بیان نمی کنند شامل برخی از سلولهای NK و سلولهای دندریتیک لنفاوی، استفاده میگردد.

کاربرد آنتی بادی Anti-CD8a (Mouse), clone 53-6.7

Anti-CD8a (موش) ، کلون ۵۳-۶.۷ آنتی بادی است که علیه CD8a برای استفاده در فلوسیتومتری می باشد.

نحوه خرید آنتی بادی Anti-CD8a (Mouse), clone 53-6.7

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، آنتی بادیAnti-CD8a (Mouse), clone 53-6.7 با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است.

قیمت آنتی بادی Anti-CD8a (Mouse), clone 53-6.7

دایا اکسیر وارد کننده بدون واسطه مواد آزمایشگاهی شرکت سیگما آلدریچ، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد.

آنتی بادی Anti-CD8a (Mouse), clone 53-6.7 سیگما آلدریچ | دایا اکسیر

 

6 دیدگاه در خرید آنتی بادی Anti-CD8a (Mouse) clone 53-6.7 سیگما آلدریچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی لطفا ارتباط بگیرید
error: Content is protected !!