فروش مواد آزمایشگاهی و شیمیایی دارای کاربرد های متنوع و مختلفی هستند، به همین خاطر درجه و رتبه بندی می شوند.

گرید بندی مواد شیمیایی آزمایشگاهی توسط شرکت سازنده تعیین و اعلام می شود.

در حال حاضر دو شرکت مرک و سیگما آلدریچ اقدام به فروش ماده آزمایشگاهی کرده و به عنوان بهترین و برترین تولیدکنندگان مواد آزمایشگاهی و شیمیایی در سطح جهانی هستند.

گرید مواد شیمیایی معمولا بر روی بسته بندی آنها نوشته می شود و بیانگر میزان خلوص ماده است.

مواد صنعتی با مواد شیمیایی آزمایشگاهی به لحاظ فرمول شیمیایی و مواد تشکیل دهنده با یکدیگر فرقی ندارند. تفاوت آنها در میزان خلوص است.

مواد آزمایشگاهی از درجه خلوص بالاتری برخوردار هستند. به طورکلی گرید مواد شیمیایی در دو دسته کلی درصد خلوص و عمومی مورد بررسی قرار می گیرند.

از جمله گرید هایی که در مواد آزمایشگاهی به آن توجه می شود می توان به این موارد اشاره کرد:

گرید فنی، فوق خالص، اهداف تحلیلی، گرید محیط کشت سلولی، گرید معرف تضمین شده، معرف های سنتزی، معرف acs ، معرف HPLC ، معرف زیست مولکولی، گرید غذایی FCC ، گرید میکروبیولوژی، گرید بیوتکنولوژی و بیوشیمی، گرید خشک و بی آب، گرید آزمایشگاهی و … .

فروش مواد آزمایشگاهی در انواع مختلف

مواد شیمیایی آزمایشگاهی به طور کلی به دو دسته بزرگ و عمده مواد معدنی و آلی تقسیم بندی می شوند و دارای چهار حالت مختلف گاز، مایع، جامد، گاز و پلاسما هستند.

تمام مواد شیمیایی در این گروه بندی قرار گرفته و با توجه به گرید و درجه خلوصی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند.

گروهی از مواد شیمیایی آزمایشگاهی که دارای گرید AR هستند کاربردی عمومی داشته و آن دسته از مواد آزمایشگاهی که دارای گرید FCC هستد در زمینه صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرند.

آن دسته از مواد آزمایشگاهی که دارای گرید تحلیلی هستند از درجه خلوص بالایی برخوردار بوده و تقریبا بیش از ۹۹ درصد خالص هستند. این نوع از مواد شیمیایی کاربرد های تحقیقاتی، کیفی و تحلیلی دارند.

موادی که دارای گرید آزمایشگاهی هستند نیز از درجه خلوص بالایی برخوردار هستند.

درجه خلوص این مواد به بیش از ۹۷ درصد می رسد. گرید صنعتی مربوط به آن دسته از مواد آزمایشگاهی است که درجه خلوص آنها متوسط و رو به پایین است.

مواد آزمایشگاهی و تفاوت آنها با سایر مواد شیمیایی

می توان گفت آنچه که در آزمایشگاه ها به عنوان مواد شیمیایی و آزمایشگاهی به کار برده می شود در واقع همان موادی هستند که در صنایع غذایی و خوراکی از آنها استفاده می شود و همانطور که ذکر شد به لحاظ خلوص و رتبه بندی با یکدیگر متفاوت هستند که همین موضوع مهم ترین تفاوت آنها است.

از ماده آزمایشگاهی برای کنترل کیفی و بررسی استاندارد محصولات هدف استفاده می شود. از این رو بسیاری از مواد غذایی و خوراکی به این وسیله بازرسی شده و کیفیت و عدم کیفیت آنها مشخص می شود.

استفاده از ماده آزمایشگاهی در صنعت داروسازی نیز بسیار کاربردی است. در تحقیقات گیاه شناسی و تولید لوازم آرایشی و بهداشتی نیز خرید مواد آزمایشگاهی به طور گسترده انجام می پذیرد.

در آزمایشگاه های تشخیص طبی با استفاده از این مواد نمونه ها مورد بررسی قرار می گیرند. در واقع به جرات می توان گفت صنعتی را نخواهید یافت که در آن ردپایی از مواد شیمیایی و آزمایشگاهی وجود نداشته باشد.

از دیگر کاربرد های مواد آزمایشگاهی می توان به این موارد اشاره کرد: منایع سرامیک و کاشی، صنایع آبکاری فلزات، منابع طبیعی و محیط زیست، نیروگاه های حرارتی، ساخت رنگ و چسب، صنایع پتروشیمی و نفت و … .

کاربرد مواد شیمیایی آزمایشگاهی در صنایع غذایی

خرید و فروش مواد آزمایشگاهی در صنایع غذایی، دارویی و آشامیدنی بسیار رایج است. برای موفق بودن در صنعت غذایی لازم است تا از موادی مانند بازها و اسیدها به درستی استفاده شود تا نهایت بهره وری در محصولات کشاورزی و غذایی صورت پذیرد.

خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی و استفاده از آن ها در فرآیند تخمیر، اکسیداسیون، تولید و شستشو بسیار رایج است. با استفاده از این مواد به راحتی می توان ضایعات مواد خوراکی و غذایی را کنترل کرد و درصد بهره وری را بالا برد.

در این راستا می توان به این موارد اشاره کرد:

اسید استیک، اسید کلریدریک، هیدروکلریک اسید و سایر اسیدهای چرب و آمینه.

کاربرد فروش مواد آزمایشگاهی در صنایع آرایشی و بهداشتی

خرید مواد شیمیایی در تولید محصولات بهداشتی و آرایشی نیز بسیار رایج و متداول است. اجزای تشکیل دهنده مواد آرایشی معمولا شامل آب، نگه دارنده ها، مرطوب کننده ها، امولسیفایر، تغلیظ کننده ها، اسانس و پایدار کننده PH هستند.کلیه این مواد می توانند به صورت طبیعی و مصنوعی پردازش شده و در فرآیند تولید این محصولات بکار برده شوند. عمر مفید محصولات آرایشی و بهداشتی رابطه مستقیمی با نوع مواد شیمیایی بکار برده شده در آنها دارد.از جمله ترکیبات و مواد شیمیایی بکار برده شده در این محصولات می توان به این موارد اشاره کرد:

بنزیل الکل، پتاسیم ستیل سولفات، ستیل الکل، اسید استئاریک، منیزیم آلومینیوم سیلیکات، و … .

کاربرد فروش مواد آزمایشگاهی در صنایع کشاورزی

با رشد روز افزون بشر،کاهش منابع تولید محصولات کشاورزی، کمبود آب، جنگ و آفت های طبیعی و مصنوعی باعث شده است تا توجه ویژه ایی به تولید و حفظ مواد غذایی شود.

در این راستا با استفاده از مواد شیمیایی اقدام به تولید انواع کود های شیمیایی و سموم آفت کش شده است تا با حفظ گیاهان، تولید مواد غذایی بیشتری صورت پذیرد.

در این میان میتوان گفت که اسید سولفوریک بیشترین مصرف را در صنعت کشاورزی دارد. استفاده از این ماده شیمیایی در تولید کود شیمیایی بسیار رایج است و در واقع می توان گفت بیش از پنجاه درصد مصرف اسید سولفوریک مربوط به تولید کودهای شیمیایی در صنعت کشاورزی می شود.

کاربرد مواد آزمایشگاهی در آزمایشگاه های طبی

از مهم ترین ابزارهای مورد نیاز در هر آزمایشگاه طبی، استفاده از مواد شیمیایی آزمایشگاهی است. ماده آزمایشگاهی برای آنالیز، تجزیه و تحلیل بسیار کاربرد دارد.

مراکز تحقیقاتی، صنایع داروسازی، آزمایشگاه های تخصصی و دانشگاه ها از جمله مراکزی هستند که اقدام به خرید ماده آزمایشگاهی کرده و از آن در راستای علوم پزشکی استفاده می کنند.

خرید مواد شیمیاییسم شناسی، قارچ شناسی، کالبد شکافی، علوم ژنتیک و انگل شناسی از جمله مواردی هستند که برای تحقیق، آزمایش و شناسایی آنها نیاز به مواد آزمایشگاهی است.

فروش مواد آزمایشگاهی تخصصی دانشگاهی 

شرکت دایا اکسیر به عنوان یکی از شرکتهای فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و فروش مواد شیمیایی می باشد.

طیف گسترده ای از مواد آزمایشگاهی تخصصی و مواد آزمایشگاهی عمومی از جمله :

    • حلال ها و اسیدها با درصد خلوص بالا
    • محلول های حجمی
    • مواد آزمایشگاهی بیوشیمی
    • استانداردهای مواد  آزمایشگاهی HPLC
    • معرف ها
    • انواع بافر مورد نیاز آزمایشگاهی
    • محیط کشت های میکروبی
    • و همچنین مواد آزمایشگاهی  فود گرید FG , FCC

را ارائه می نماید.

این شرکت سالهاست با تکیه بر تجارب خود در زمینه فروش مواد آزمایشگاهی، واردات مواد آزمایشگاهی و فروش مواد شیمیایی تخصصی، در خدمت اساتید و دانشجویان گرامی و کلیه محققین و مدیران محترم صنایع می باشد و قیمت مواد شیمیایی آزمایشگاهی در این شرکت مناسب و متناسب با بودجه های دانشگاهیان است

 

فروش مواد آزمایشگاهی ، واردکننده مواد شیمیایی 

دسته ای از مواد آزمایشگاهی شامل واکنشگرهای با کیفیت و خلوص بالا می باشند که با توجه به نیازهای موجود در جامعه تحقیقاتی و علمی در کمپانی های مختلف اروپایی و آمریکایی تولید و ساخته شده اند. در کلیه کمپانی های تولید کننده بیش از ۱۰۰۰محصول به این دسته از مواد آزمایشگاهی اختصاص یافته که در زمینه های مختلف از جمله زیست شناسی سلولی، شیمی پروتئین و زیست شناسی مولکولی و … کاربرد دارند و جهت بهره وری بالاتر در تحقیقات علمی در گرید های مختلف تولید گردیده اند.

مواد شیمیایی آزمایشگاهی

لیست برخی از مواد شیمیایی موجود در شرکت:

اسید استیک

اسید لاکتیک

کلرید کلسیم

پروپیلن گلیکول

اسید سیتریک

تری سدیم سیترات

آلومینیوم کلراید

ژلاتین

سولفوسالسیلیک اسید

سدیم لوریل سولفات

پتاسیم پرمنگنات

آمونیوم

کلراید

نیترات پتاسیم

سولفیت سدیم

کلرید پتاسیم

لاکتوز

لاکتیک

استات سدیم خشک

سدیم

هیدروژن کربنات

سدیم هیدروکساید

پتاسیم هیدروکساید

تری کلرو استیک

پتاسیم دی کرومات

پتاسیم کلرات

پتاسیم کرومات

نیترات سدیم

سولفات سدیم

فرمالین

اسید سولفوریک

آب اکسیژنه

آب ژاول

اسید فرمیک

پارافین مایع

پارافین پولکی

 

خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی

لازم به ذکر است مواد شیمیایی آزمایشگاهی عنوان شده بخشی از مواد شیمیایی موجود در شرکت می باشد و جهت خرید هر نوع ماده شیمیایی آزمایشگاهی و اطلاع از قیمت مواد آزمایشگاهی با شرکت تماس حاصل فرمایید.

دی سدیم هیدروژن فسفات

آگاروز

سدیم کلراید

اوره

باریم کلراید

سولفات مس

پتاسیم یدات

باریم استات

بوریک اسید

گلوکز

ساکارز

تری پتاسیم سیترات

فروکتوز

مالتوز

متانول HPLC

ان

هگزان HPLC

استونیتریل HPLC

اسید هیدروکلریک ۳۲%

اسید هیدروکلریک ۳۷%

فسفریک اسید ۸۵%

آمونیاک ۲۵%

تری اتیل آمین

اتانول ۹۶% 

سود

پتاس

مونو بازیک پتاسیم فسفات

دی بازیک پتاسیم

فسفات

دی بازیک سدیم فسفات

مونو بازیک سدیم فسفات

سدیم دو دسیل سولفات

پترولیوم اتر

دی

کلرو متان

کلروفرم

فرمالین

گلیسیرین

پروپانول -۲

بافر ۴

بافر ۷ – بافر ۹ – بافر ۱۰

سدیم یدید

پتاسیم یدید 

محلول سولفوکرومیک

مرکور جیوه 

معرف B فهلینگ

معرف A فهلینگ

نقره نیترات

هیدروکسیل آمونیوم کلراید

اسید سولفوریک

   

وارد کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی 

واردات  مستقیم و عمده مواد شیمیایی آزمایشگاهی اروپایی و آمریکایی در کلیه شاخه های علوم پزشکی ، علوم پایه ( زیست شناسی ، شیمی و … ) ، مهندسی مواد و پلیمر و سایر گرایش های مرتبط، از طریق کارشناسان بازرگانی و با تکیه بر تجارب فنی متخصصین شرکت دایا اکسیر انجام میگردد.

 

واردات عمده مواد آزمایشگاهی شرکت دایا اکسیر از برندهای ذیل می باشد:

خرید مواد آزمایشگاهی خرید مواد شیمیایی 

شرکت دایا اکسیر با فراهم نمودن مجموعه کاملی از مواد شیمیایی آزمایشگاهی بالغ بر ۲۰۰۰ قلم آماده ارائه خدمات فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی به اساتید دانشگاه ، دانشجویان ، محققین و صنایع مختلف در سراسر ایران می باشد.

جهت اطلاع از قیمت های مواد شیمیایی و ثبت سفارش و خرید مواد آزمایشگاهی با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

شماره های تماس   ۰۲۱۲۲۳۲۷۰۴۳ /   ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳

تلگرام و واتساپ  ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳

آیدی تلگرام   @dayaexir

 

قیمت مواد شیمیایی آزمایشگاهی

شرکت دایا اکسیر جم با استفاده ‏از تجربه ، تخصص، تعهد و دانش تخصصی کارشناسان خود سالهاست به عنوان نماینده فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و نماینده فروش مواد آزمایشگاهی در تهران و سراسر کشور فعالیت می کند و با توجه به دسترسی به منابع اصلی وارداتی، مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت بالا و قیمت رقابتی را عرضه می نماید.

خریداران محترم جهت استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی یا کیتهای تحقیقاتی مورد نظر و دریافت هرگونه مشاوره و راهنمایی با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۲۲۳۲۷۰۴۳

۰۹۰۱-۷۷۷۷۰۲۳